Benvinguts/des a Església Jove Sant Feliu de Llobregat

Us donem la benvinguda a la nova pàgina web de la Delegació diocesana de Pastoral de Joventut del nostre bisbat de Sant Feliu de Llobregat. Després d'un temps i aprofitant el context actual, l'equip de la delegació ha volgut fer un canvi d'imatge a fi de poder realitzar la nostra tasca com a delegació diocesana: promoure les diferents propostes i iniciatives que sorgeixen en el nostre territori, oferir diferents recursos per tal de poder apropar els joves a Crist, i informar de la organització de diferents trobades per aquest fi. Tot plegat, ho volem fer des d’aquest esperit de servei a totes les realitats que habiten en la nostra diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Per aquest motiu, intentem explicar-te diferents elements que hi trobaràs.

El Logotip

En primer lloc et volem ensenyar el nou logotip i el nom de la nostra delegació de pastoral de joventut que fins ara s’anomenava Sant Feliu Jove. Seguint el logotip del nostre bisbat, l’hem adaptat per tal d’expressar que formem part del nostre territori, delimitat pel mar i les vinyes, acompanyat per l’empara de la Mare de Déu, sota l’advocació de Montserrat, la nostra patrona, i les graelles amb la palma del martiri expressant el titular de la nostra Catedral-Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat, església on hi resideix la seu del nostre bisbe Agustí.

Els colors hem escollit el vermell terrós característic del logotip del nostre bisbat i un gris que defineix la creu d’aquell a qui seguim, Jesucrist.
També hem canviat el nom de la delegació en senyal de comunió amb la resta de delegacions de pastoral de joventut del territori català, les quals ens coordinem des del Secretariat Interdiocesà de Joventut (SIJ); així doncs, aquest nou moment de la delegació de joventut, pren el nom d’Església Jove Sant Feliu de Llobregat, una passa més que valora tot el camí fet en el passat, per poder viure amb empenta i il·lusió el present, tot anhelant el futur des de l’esperança.
LOGO ESGLÉSIA JOVE SANT FELIU - només lletra

Els diferents espais que oferim

Aquesta pàgina web vol ser una eina per tots els adolescents i joves del nostre bisbat, així com també vol oferir algun espai pels catequistes, animadors i responsables de grup amb recursos i materials per poder-ne fer ús. Entenem que aquesta nova pàgina web, ens ha d’ajudar a acomplir la nostra missió com a delegació diocesana: visibilitzar les diferents realitats de pastoral amb adolescents i joves que existeixen en el nostre bisbat, i oferir noves propostes per acompanyar-los cap al Crist. A continuació, us expliquem quins són els diferents espais que trobareu en aquesta pàgina web.
El menú
Menú
En aquest apartat volem oferir-vos, amb un estil senzill i accessible, les diferents propostes i recursos que s’aniran generant. L’apartat de Recursos l’anirem actualitzant amb la proposta dels diferents recursos digitals que vagin sorgint, com també amb d’altres recomanacions bibliogràfiques. L’apartat final del menú, vol facilitar l’accés a les diferents activitats que s’organitzin des d’Església Jove Sant Feliu de Llobregat i que requereixin de més informació i documentació per tal de poder-hi participar. L’apartat Inici serà el més dinàmic, ja que l’anirem actualitzant amb diferents elements que a continuació detallem.
Activitats

En l’apartat Inici el primer que trobarem són les diferents activitats que se’ns comuniquen a Església Jove Sant Feliu de Llobregat, però que no necessàriament s’organitzen des de l’equip de la delegació. Entenem que una manera de ser subsidiaris de les diferents realitats que habiten a la nostra diòcesi, és fer ressò de tot allò que es fa de pastoral amb adolescents i joves i que té per finalitat arribar a tots aquests destinataris. Necessitem la vostra ajuda per tal d’anar actualitzant les diferents propostes que proposeu per a ells i elles; cada una d’aquestes pestanyes, aniran dirigides a la organització de l’esdeveniment en qüestió.

Activitats

Actualitat

És bonic de poder fer un recull de totes les experiències que anem vivint com a adolescents i joves en el nostre bisbat; de fet, els primers deixebles que es van trobar amb el ressuscitat no podien contenir la seva alegria de testimoniar-ho arreu del món. Així doncs, en aquest apartat d’Actualitat hi trobareu testimonis de tot allò que anem vivint, com també vol ser un canal per apropar els documents i reflexions que es publiquin des de l’Església. Us demanem la vostra col·laboració per tal de testimoniar allò que hem rebut gratuïtament, l’amor de Déu, en les nostres trobades i activitats al món.
Actualitat

Enllaços d'interès i peu de pàgina

Interès i peu de pàgina
Finalment, al capdavall d’aquesta primera pàgina de la nostra web, volem oferir-vos diferents enllaços que considerem essencials: esglésiajove (per estar al corrent i en comunió amb la resta de delegacions de pastoral amb joves d’arreu del territori català), Càritas (per poder-nos informar i oferir per esdevenir servidors de la realitat de pobresa que tenim a casa nostra), Bisbat de Sant Feliu de Llobregat (per conèixer què es viu i es celebra a la nostra diòcesi de Sant Feliu) i Conferència episcopal espanyola.

Som un equip petit que neix agraint el passat que ens ha ajudat a créixer i a esdevenir aquests que som avui, i vivint el present confiant plenament amb Jesús. Ens faria il·lusió fer-nos més propers a vosaltres, escoltar-vos, acompanyar-vos; amb aquesta finalitat hem generat un formulari de contacte per tal de poder establir aquesta comunicació directa amb totes i tots vosaltres.
Esperem fer amb tu aquesta aventura d’afavorir aquesta trobada amb Jesús, i descobrir com es fa present en la vida de tots els adolescents i joves del nostre bisbat. Ens hi ajudes?
L’equip d’Església Jove Sant Feliu de Llobregat