Trobada diocesana d'adolescents i joves 2024

El dissabte 13 d’abril es celebrarà la Trobada diocesana d’adolescents i joves del bisbat de Sant Feliu de Llobregat, amb el lema: Cridats a ser poble! Enguany, en temps pasqual, oferim un espai on compartir la fe, prenent consciència de tot allò que ens caracteritza com a diòcesi: el bisbe, el territori, la pròpia història… La nostra Església de Sant Feliu de Llobregat, durant aquest any està recordant la importància del baptisme que ens fa sentir cridats a ser poble, i els joves, també ens hi volem unir, ens volem retrobar amb totes aquelles persones que ens ajuden a caminar com a Església. Per tot això, volem compartir amb tu aquest moment!

Clicant a la imatge accediràs al formulari d’inscripció. A continuació, t’oferim les dades que necessites saber per reservar-te aquell dia a l’agenda i poder-nos retrobar de nou.

Cartell de la trobada versió web retallada

Destinataris: adolescents i joves de 13 anys i fins als 30

Data: 13 d’abril de 2024

Lloc: Sant Feliu de Llobregat

Horari de la trobada:

• 15.45: Apertura Casa de l’Església
  • 16.15: Benvinguda
  • 16.30 – 19.10: Activitat Trobada
  • 19.30: Benvinguda a la Catedral
  • 20.00: Eucaristia
  • 21.00: Piscolabis i compartir
  • 21.30: Fi de la trobada

Preu: Gratuït

Telèfon de contacte: 660 13 95 09

Ubicació

Lloc d’inici: Casa de l’Església
(Carrer d’Armenteres, 35)

Lloc final: Catedral-Parròquia Sant Llorenç
(Plaça de la Vila)

Ens il·lusiona que puguis participar de tota la trobada i t’animem a reservar-te la data a l’agenda, però sent conscients dels imprevistos que poden sorgir, en el formulari d’inscripció tindràs la oportunitat d’expressar si tens previst arribar més tard per tal de poder coordinar-nos i poder-te acollir. De totes maneres, ja disposes del telèfon de la delegació per tal de poder-te posar en contacte amb nosaltres quan ho necessitis.

Com bé ja sabràs, estem en un context on se’ns demana un seguit de documents per tal de poder participar de la trobada. Així doncs, és necessari que es porti signat el document de protecció de dades, on a més de donar-nos permís per a recollir les teves dades per estar al corrent de la vida de la delegació i de la diòcesi, tindràs la opció de facilitar-nos la possibilitat de penjar fotografies de l’esdeveniment on tu hi surtis.

En cas de ser menor d’edat, ens hauràs de fer arribar, mitjançant el teu responsable de grup (catequista, animador/a, responsable…) o bé enviant-nos el document complert i signat digitalment al correu de la delegació de joventut (joventut@bisbatsantfeliu.cat) l’autorització per tal de poder participar de la trobada i la protecció de dades (totes dues coses estan en un sol document adreçat als menors d’edat).

Descarregar arxius

Protecció de dades (+18 anys)

Autorització + Protecció de dades (-18 anys)

Trobada Diocesana 2023